جعبه‌گشایی هوآوی nova 11 و هوآوی nova 11 Pro، شما کدام را انتخاب می‌کنید؟

سری یازدهم نسل نوآی هوآوی به تازگی معرفی شده است. در این سری، گوشی‌های HUAWEI nova 11 و HUAWEI nova 11 Pro شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. آیا شباهت ها و تفاوت های این دو گوشی را می‌دانید؟ کدام یک را ترجیح می دهید؟ در نتیجه‌گیری عجله نکنید، بیایید با هم نگاهی به بررسی جعبه‌گشایی دو گوشی بیندازیم!

گوشی هوآوی نوا ۱۱ در سه رنگ سبز، مشکی و طلایی عرضه می‌شود. دو رنگ سبز و طلایی در ویدیوی جعبه‌گشایی این گوشی دیده می‌شود.

رنگ سبز این گوشی، جوانی و جنب و جوش و رنگ طلایی آن، ظرافت و شیک بودن را به تصویر می‌کشد. زمانی که گوشی را در دست می‌گیرید، سبکی و ضخامت کم گوشی (تنها ۶٫۸۸ میلی‌متر) به وضوح قابل مشاهده است. وزن این گوشی تنها ۱۶۸ گرم است، به اندازه وزن تقریبی ۳ تخم‌مرغ، که نشان از سبک بودن این گوشی دارد.

دوربین جلوی nova 11 در قسمت بالا و وسط گوشی قرار دارد. دوربین جلو مجهز به دوربین پرتره فوق عریض ۶۰ مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.4) است، دوربین اصلی از لنز ۵۰ مگاپیکسلی Ultra-Vision (با دریچه دیافراگم f/1.9) و دوربین ۸ مگاپیکسلی  ماکرو اولترا واید (با دیافراگم f/2.2) تشکیل شده است. علاوه بر این، طراحی حلقه مدار فوق ستاره دوربین عقب کاملاً فناوری و مد را در هم آمیخته است. بنابرین لازم نیست میان تکنولوژی و مد روز، یکی را انتخاب کنید.

این گوشی به سیستم عامل EMUI 13 مجهز است. گوشی هوآوی نوا ۱۱ ، مجهز به باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و از توربو سوپرشارژ ۶۶ واتی هوآوی ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند که نه تنها دوام بالایی دارد، بلکه به سرعت شارژ می‌شود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی هوآوی nova 11 Pro را مشاهده کنید:

گوشی هوآوی نوا ۱۱ پرو در رنگ‌های سبز و مشکی عرضه شده است. رنگ سبز، حاکی از طراوت و جنب‌و جوش است در حالیکه رنگ مشکی، آرامش و رسمیت را القا می‌کند.

همانطور که در ویدیو، قابل مشاهده است، طراحی گوشی هوآوی nova 11 Pro با گوشی هوآوی nova 11، کمی تفاوت دارد. گوشی nova 11 Pro در حدود ۷٫۸۸ میلی‌متر ضخامت و ۱۸۸ گرم وزن دارد و به وضوح از گوشی هوآوی nova 11، سنگین‌تر است. صفحه نمایش خمیده این گوشی، دید بهتری در هنگام تماشای فیلم یا بازی فراهم می‌کند و صفحه نمایش آن که از شیشه Kunlun ساخته شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارد.

دوربین جلوی گوشی نوا ۱۱ پرو در بالای گوشی و سمت چپ قرار دارد. دوربین دوگانه جلویی مجهز به یک لنز ۶۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار فوق عریض (دریچه دیافراگم f/2.4) و یک لنز ۸ مگاپیکسلی پرتره نزدیک (دریچه دیافراگم f/2.2) است. دوربین اصلی  همانند nova 11 است. متشکل از لنز ۵۰ مگاپیکسلی Ultra-Vision (دریچه دیافراگم f/1.9) و لنز ۸ مگاپیکسلی ماکرو اولترا واید (دریچه دیافراگم f/2.2)، دوربین پشتی نیز دارای یک مدار فوق ستاره است. بدنه پشت گوشی از چرم گیاهی پوشیده شده است و مونوگرام‌های nova در سراسر آن دیده می‌شود.

همانند گوشی nova 11، گوشی nova 11 Pro نیز از EMUI 13 پشتیبانی می‌کند. از نظر رزولوشن، گوشی نوا ۱۱،  FHD+ 2412 × ۱۰۸۴ پیکسل و نوا ۱۱ پرو،  FHD + 2652 × ۱۲۰۰ پیکسل است. نوا ۱۱ پرو، دارای ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و توربو سوپرشارژ اختصاصی ۱۰۰ واتی هوآوی است که تنها در زمان کمی، گوشی را شارژ می‌کند.

با مشاهده ویدیوی جعبه‌گشایی این دو گوشی جدید، چه حسی دارید؟ شما کدام گوشی را انتخاب می‌کنید؟ در قسمت کامنت‌ها، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

درباره ی کامران جوادی