بهترین گوشی تاشوی بازار در سال ۲۰۲۳ گلکسی زد فلیپ ۵ است؛ نه فولد

یک تیزر ویدیویی از گلکسی زد فلیپ ۵ توسط سامسونگ در توییتر به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد گوشی تاشوی جدید عالی است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از  phonearena سامسونگ بالاخره Galaxy Z Flip 5  را بدون  شکاف با صفحه نمایش شگفت انگیز تولید کرد و سال ۲۰۲۳ بهترین سال برای خرید فلیپ است.

انتظار داریم که سخت‌افزار Galaxy Z Flip 5 جدید با نرم‌افزار پیشرو در صنعت تاشوی جمع‌وجور مطابقت داشته باشد، که دلیل اصلی هیجان انگیز بودن این گوشی و پیش‌سفارش آن است.

طبق این تیزر Galaxy Z Flip 5 می‌تواند کاملاً بسته شود، که هم نازک‌تر از مدل‌های قبلی خود می‌شود، و هم در برابر آسیب‌های تصادفی ناشی از گرد و غبار و ذرات کوچک محافظت می‌شود.

ارتقای مهم دیگر، صفحه‌نمایش پوششی بزرگ ۳٫۴ اینچی در گلکسی زد فلیپ ۵ است که بسیار کاربردی‌تر از حد انتظار است.

تعداد زیادی از ویجت‌ها برای صفحه‌نمایش پوششی  Galaxy Z Flip 5 طراحی شده‌اند.

ممکن است محدودیت‌های دوربین تنها چیزی باشد که Galaxy Z Flip 5 یک پرچمدار واقعی نشود. انتظار داریم از یک دوربین ۱۲+۱۲ مگاپیکسلی یکسان استفاده شود؛ مانند Galaxy Z Flip 4 سال گذشته.

البته قدرت «عکاسی محاسباتی» در Galaxy Z Flip 5 را نسبت به Flip 4 دست کم نگیرید. پردازش تصویر با تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 2 می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای بهتری را ثبت کند.

درواقع گلکسی زد فلیپ ۵ نه تنها بهترین گوشی تاشوی بازار در سال ۲۰۲۳ خواهد بود، بلکه در مقایسه با گلکسی زد فولد ۵ به‌سبک تبلت، طرفدار بیشتری خواهد داشت.

درباره ی کامران جوادی