پیش نمایش گوشی تاشوی وان پلاس OnePlus Open با مشخصات پرچمدار

همه ما می‌دانیم یک گوشی تاشوی جدید از وان پلاس در راه است؛ این گوشی به احتمال زیاد از اسم فولد بهره‌ای نمی‌برد و «OnePlus Open» نام گوشی تاشوی جدید است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از phonearena، اما این OnePlus Open چگونه خواهد بود؟

طبق شایعات گوشی تاشو وان پلاس در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

برخلاف گوشی‌های تاشو دیگر این تاشو وان پلاس مشخصات سخت افزاری پرچم دار را دارد و زبان طراحی آن مشابه با گوشی‌های وان پلاس است.

وان پلاس از نوع تاشو به سمت داخل استفاده می‌کند که شبیه  گلکسی زد فولد و پیکسل فولد است.

این گوشی از یک فریم آلومینیومی با لبه‌های کمی خمیده استفاده می‌کند. در قسمت پشتی گوشی از چرم مصنوعی استفاده شده که زیبایی به طراحی گوشی بخشیده است.

جزیره بزرگ دایره‌ای دوربین، دارای سه سنسور است. فلاش LED در گوشه بالایی دستگاه کمی عجیب است، اما ما مطمئن هستیم که وان پلاس دلیل خوبی برای انتخاب این محل دارد.

مشخصات صفحه نمایش خارجی آن فاش نشده؛ اما این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED داخلی ۷٫۸ اینچی است که ۰٫۲ اینچ بزرگ‌تر از Galaxy Z Fold 4 و Pixel Fold و Galaxy Z Fold 5 آینده است.

انتظار داریم از اثر انگشت اپتیکال در صفحه نمایش استفاده می‌شود.

طبق شایعات این گوشی تاشو دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با مشخصات ناشناخته با یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت زوم نامشخص است.

شما می‌توانید با دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خارجی یا ۲۰ مگاپیکسلی داخلی سلفی بگیرید.

به احتمال زیاد این گوشی از تراشه Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 2، استفاده می‌کند که در مقایسه با اسنپدراگون ۸ نسل ۲ معمولی با فرکانس ۳٫۲ گیگاهرتز سریع‌تر است.

OnePlus Open یک گوشی با قابلیت اتصال ۵G خواهد بود.

طبق شایعات این گوشی یک باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که ۴۰۰ میلی آمپر ساعت از گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فولد ۵ جلوتر است. این باتری با اسنپدراگون ۸ نسل ۲، می‌تواند عمر باتری خوبی ایجاد کند.

طبق شایعات،  تاشوی OnePlus Open از سرعت شارژ تا ۶۷ وات پشتیبانی می‌کند.

درباره ی کامران جوادی