چطور با ساعت هوشمند خود از ماجراجویی های تابستانی بهترین استفاده را ببرید؟

همه ما قبول داریم که یک چیز از دوران کودکی تغییر نکرده است – تمایل ما به گذراندن تمام سال در انتظار تابستان! تعطیلات تابستانی فرصت مناسبی برای تجدید قوا و استراحت است. مکثی از یک ماراتن چند ماهه تحصیل و کار تا تجدید انرژی کنیم. راه‌حل‌ها و فرصت‌های تفریح زیادی برای گذراندن تابستان وجود دارد اما هیچکس به بودن در فضای آزاد به خصوص هوای آفتابی، پاسخ منفی نمی‌دهد، از استراحت در کنار استخر گرفته تا بالا رفتن از قله کوه.

برای بهبود کیفیت فعالیت‌های تابستانی خود در فضای باز، ساعت هوشمند ممکن است راحت‌ترین ابزار فنی باشد که می‌توانید با خود به ماجراجویی ببرید. در واقع، ساعت‌های هوشمندی مثل HUAWEI WATCH Ultimate نیز خود را برای طیف متنوعی از فعالیت‌ها تطبیق می‌دهند.

در ادامه چندین ترفند برای استفاده حداکثری از قابلیت‌های جدیدترین ساعت هوشمند هوآوی یعنی Watch Ultimate را که می‌توانید در تعطیلات تابستان آنها را تست کنید، معرفی می‌کنیم.

یک تعطیلات ساحلی هیجان انگیز

یک روز تعطیل در ساحل شنی آفتابی همراه با صدای برخورد امواج به ساحل، هر نوع تنش و خستگی را از شما دور می‌کند. بسیاری از افراد در رابطه با همراه داشتن ساعت، نگران هستند چرا که ممکن است به راحتی توسط شن، ماسه و آب دریا آسیب ببیند.

خوشبختانه، مواد فلزی مایع مبتنی بر زیرکونیوم استفاده شده در ساعت هوشمند HUAWEI WATCH Ultimate، آن را را در برابر خراش‌های ناشی از خوردگی شن و آب دریا مقاوم تر می‌کند. بدین ترتیب می‌توانید ساعت هوشمندتان را همیشه حتی در حین آفتاب گرفتن یا شنا کردن در دریا روی مچ خود نگه دارید.

فضای ساحلی معمولا فرصت‌های ورزشی زیادی مانند والیبال ساحلی و کایاک سواری را فراهم می‌کند، بدین ترتیب این تمرینات سالم نیز می‌تواند به تعطیلات شما اضافه شود.  هنگامی که ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate را به همراه داشته باشید، به راحتی قادر خواهید بود تا سلامت فیزیکی و پیشرفت خود را از طریق برنامه HUAWEI Health دنبال کنید. و اگر دوست دارید در اقیانوس غواصی کنید یا به یک مکان غواصی عجیب بروید، دستگاه می‌تواند در برابر آب تا عمق ۱۰۰ متری و حالت های مختلف غواصی که ویژگی‌های ایمنی مانند رفع فشار و هشدارهای تایمر را ارائه می دهد، مقاومت کند.

ماجراجویی در طبیعت وحشی

پیاده‌روی و کمپینگ می تواند یک راه عالی برای فرار از شلوغی زندگی روزمره باشد. فضای آرام طبیعت می‌تواند تجربه تازگی و سرزندگی را به شما ارائه دهد. در این شرایط، ساعت‌های هوشمندی مانند HUAWEI WATCH Ultimate می‌توانند به ارائه تجربه‌ای ساده‌تر و ایمن‌تر کمک کنند. این دستگاه حالت Expedition را با خود دارد که نمایشگر ساعت شما را به یک صفحه ساعت با اطلاعات مفید و داده‌های آنی واقعی مانند آب و هوا، دما، فشار هوا و وضعیت سلامت فیزیکی تبدیل می‌کند.

محیط های جدید و ناآشنا به خصوص اگر کسی درک درستی از منطقه ای که در آن قرار دارد نداشته باشد، می‌تواند خطرآفرین باشند. آب و هوای ناآشنا و مناطق جدید می‌تواند مشکلات پیش بینی نشده‌ای را ایجاد کند که بر تعطیلات شما تأثیر بگذارد. اما ساعت هوشمند هوآوی WATCH Ultimate  شما را تحت پوشش قرار می دهد و قبل از تغییرات شدید آب و هوا و هر گونه ناهنجاری فیزیکی به شما هشدارهای مهمی را برای حفظ ایمنی منتقل می‌کند. علاوه بر این، ردیابی GPS ساعت هر مسیری را که طی کرده‌اید ثبت می‌کند – حتی زمانی که آفلاین هستید – این ویژگی در صورت گم شدن به شما کمک می‌کند.

این دستگاه حتی پیاده‌روی‌های شبانه و سفرهای کمپینگ یک هفته‌ای را با باتری که تا ۲ هفته دوام می‌آورد، امکان‌پذیر می‌کند. یعنی  مدت زمان کافی برای اکثر سفرهای کوتاه تا متوسط. برای اطمینان بیشتر، می‌توانید باتری خود را تنها در ۶۰ دقیقه و به سرعت شارژ کنید.

یک گروه فعال برای سفر و ماجراجویی بسازید

مهم نیست که در چه سطحی از مبتدی یا متخصص هستید، همیشه بهتر است افراد همفکر بیشتری در یک فعالیت همراه خود داشته باشید، تا تکنیک های جدید یاد بگیرید. اوقات فراغت در طول تعطیلات تابستانی به شما فرصت می دهد تا با گروه دوستان  خود در ورزش های جدید و سرگرمی های مورد علاقه خود فعالیت بیشتری داشته باشید.

حالت ورزشی حرفه‌ای در HUAWEI WATCH Ultimate، به ردیابی پیشرفت شخصی شما در ورزش‌های مختلف از صخره‌نوردی گرفته تا دوی ماراتن کمک می‌کند. این آمار در برنامه سلامت HUAWEI آپلود می شود و می توانید آنها را به راحتی با دوستان به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این، این دستگاه به شما کمک می کند تا در طول تمرینات با کمک ECG Health، میزان سطح اکسیژن خون و پایش ضربان قلب را به راحتی انجام دهید و از این مورد اطمینان حاصل کنید که در جلسات تمرینی بیش از حد به خود فشار نمی آورید.

درباره ی کامران جوادی