کارل پی با ناتینگ فون (۲) به گوگل نشان داد چگونه بهترین گوشی ۶۰۰ دلاری بسازد

اکنون بحث روی قیمت ناتینگ فون (۲) است که حدود ۲۰۰ یورو گران‌تر از نسل قبلی خودش است؛  اما ما فکر می‌کنیم این افزایش قیمت کاملاً منطقی است. چرا؟ به سه دلیل اصلی…

به گزارش کالاسودا و به نقل از  phonearena،  گوشی Nothing Phone 2 در حال حاضر شبیه یک تلفن پرچمدار است؛ در حالی که نسل قبلی اینطور نبود. این گوشی بر روی تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ اجرا می‌شود. دارای دوربین‌های اصلی و سلفی ارتقا یافته با مشخصات پرچمدار است.

یک صفحه نمایش جدید، بزرگ‌تر و روشن‌تر با نرخ تازه سازی متغیر از ۱ تا ۱۲۰ هرتز دارد. یک باتری بزرگ‌تر با شارژ سریع‌تر دارد و گواهی استاندارد آن نیز ارتقای کمی داشته و اکنون IP54 است.

طراحی کلی Phone 2 بسیار ظریف‌تر است و پشت گوشی به لطف LED های ارتقا یافته بسیار بهتر کار می‌کند.

این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

حالا چرا تصمیم گرفتیم این گوشی را با گوشی‌های پیکسل مقایسه کنیم؟ Nothing Phone 2 به طور خاص قیمتی مشابه پیکسل ۷ در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا دارد. اگرچه کارل پی ممکن است قبول نکند که Phone 2 رقیب مستقیم پیکسل باشد، اما به نظر ما قیمت این موضوع را تایید می‌کند.

Nothing Phone 2 در چندین بخش مهم از تجربه گوشی‌های هوشمند، می‌تواند پیکسل ۷ را شکست می‌دهد.

ناتینگ فون (۲) در مقایسه با Pixel 7 از تراشه سریع‌تری بهره می‌برد.

Nothing Phone 2 دارای صفحه نمایش پیشرفته‌تر و بهتری نسبت به Pixel 7 است.

Nothing Phone 2 دارای دوربین فوق عریض‌تری نسبت به Pixel 7 است که با فوکوس خودکار و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی جزئیات بسیار بیشتری را نسبت به دوربین ۱۱ مگاپیکسلی پیکسل ثبت می‌کند.

ناتینگ فون (۲)  باتری بزرگتری دارد و از شارژ ۴۵ وات استفاده می‌کند درحالی که پیکسل ۷ به شارژ ۱۸ وات محدود است.

البته شایعه شده Pixel 8 پرچمدار وانیلی ۲۰۲۳ گوگل دو ارتقای بزرگ دارد؛ صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و یک تراشه قدرتمندتر. با این حال، پیکسل ۸ با قیمت گران‌تری عرضه می‌شود و باید صبر کنیم تا عملکرد آن را در برابر ناتینگ فون (۲) ببینیم.

درباره ی کامران جوادی