جعبه‌گشایی گوشی هوآوی nova 11i، تازه وارد سری نوا

گوشی هوآوی nova 11i، تازه‌وارد تازه‌نفس یازدهمین نسل از سری نوا هوآوی است که به تازگی وارد کشور شده است. طراحی زیبا و مدرن با دو رنگ سبز نعنایی و مشکی ستاره‌ای، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و سوپرشارژ ۴۰ واتی برای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی، این گوشی را به میان‌رده‌ای متمایز و جذاب برای نسل جوان تبدیل کرده است.

به محض اینکه جعبه گوشی را باز کنید، بلافاصله مجذوب طرح حلقه مدار ستاره دوگانه در پشت گوشی خواهید شد. این ویژگی نسل‌های قبلی سری نوا هوآوی به خصوص  Huawei nova 9 و Huawei nova 10 را در ذهن تداعی می‌کند.

طراحی لنز دوربین‌، تنها چیزی نیست که در نگاه اول نظرتان را به خود جلب می‌کند. بدنه باریک ۸٫۵۵ میلی‌متری، وزن تنها ۱۹۳ گرمی این گوشی به همراه حاشیه‌های بسیار باریک ۱ میلی‌متری در صفحه نمایش که نسبت صفحه نمایش به بدنه را به ۹۴٫۹% رسانده است، باعث خواهد شد تا بتوانید این گوشی را تنها با یک دست نگه دارید و در هنگام تماشای ویدیو یا بازی، تجربه‌ بهتری داشته باشید.

همانطور که در ویدیو قابل مشاهده است، گوشی HUAWEI nova 11i در دو رنگ زیبا و الهام گرفته از طبیعت عرضه شده است: سبز نعنایی و مشکی ستاره ای. روکش مات قاب پشتی صاف بوده و به لطف Starry Flash AG Craft ، در برابر لکه و اثر انگشت مقاوم است.

صفحه نمایش بزرگ با یک باتری قدرتمند تکمیل می شود.  nova 11i با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و توربو سوپرشارژ ۴۰ واتی هوآوی می‌تواند تنها در مدت زمان ۳۰ دقیقه گوشی را تا ۶۰ درصد شارژ کند. دیگر نیازی نیست کاربران نگران حمل یک پاوربانک حجیم برای شارژ نگه داشتن گوشی خود باشند!

 

درباره ی کامران جوادی